Tue lah kau .. Pandai-padani seja buat benda-benda yang orang tidak suruh !!

Gara-gara mo tolong pastikan rumah nie dapat wireless , aku pun kol lah streamyx and buat apa yang operator tue suruh aku buat. Tapi tup-tup , aku kena cakap pula aku pandai-pandai buat !!! PUNYA SHIT !!!
Sudah tue , kena cakap lah aku trip and so on !! PUNYA SHIT !!! Sudahlah tau suruh orang buat kerja seja . Orang lain yang buat benda-benda susah , dia yang senang-senang dapat nama !! SHIT NYA !!!
Sudah tue , cakap belakang lagi !! SHIT PUNYA GAY  !!!
SUMPAH !!! kalau bukan aku fikir sebab orang rumah , x juga aku mo susahkan diri ku mo pi kol sana , pi tm tanya semua tue and so on !! Last-last, aku pula kena maki !! SHIT nya kau !!!
Honestly , aku x kesah sangat kalau buat benda tue .. tapi gara-gara aku buat semua tue , kena cakap aku pandai-pandai , then , bagus lagi aku buat bodoh and lepas tangan !!! SHIT eh !! X menghargai betul !! its ok .. Mulai next time , aku TIDAK akan pedulikan pasal rumah , x Akan pedulikan pasal Streamyx , X AKAN pedulikan pasal apa-apa pun pasal rumah nie .. It's kau .. kau .. AKU .. AKU !!!

0 comments: